Saturday, January 1, 2011

Pasta and Tisya, Dimsum

Nk story kit...b Chantek aku ni ssh sgt nk mkn tau... lepas tambah dosage vitamin baru nampak selera..
itu pun, nasib baik aku terpk nak beli macaroni utk dia. n dia setakat ni sgt meminati macaroni tu..xpenah reject lagi. msk simple jer, macaroni+butter+susu (sounds x healthy right?). or else..macaroni+nugget. or goreng(but jrg lah). kalau aku yg masak wiken utk cha, aku try variety kan menu dia, sbb dia mmg jemu makan bubur nasi+carrot. sup oat tu pun aku lama x buat. kdg2 ok dia dgn sup oat tu, jap lg x ok. ada time aku grg wedges tuk dia, dia suka... kesimpulannya kena pelbagai kan..n elak salu sgt makan nasi... dia reject nasi biasa+bovril tu.

Selingan::
Td lunch dimsum...dh ler dia tutup kol 2, kitorg lak smp kol 140 cmtu...redah jer lah! acha pun suka je mkn fish dim sum tuuu..bertuah..baby2 dh merasa mcm2 mknn...



No comments:

Post a Comment