Wednesday, January 19, 2011

Nk merapul jap

Penat nyer! Keja byk pulak.. Nk siap 1 plAtform mkn mAsa lebih dr seminggu.. Dpt platform yg bsr lak tu.. Mana x nyer, penin tgk data n mata aku makin rabun. Tp xper arr carik rezeki utk suppprt family.nk kuar lunch pn xsempt sbb nnt jln jam byk masa wasted. Hmm.blik driving or tgh bosan aku imgine batrisyia aku senyum sorg.

Syg kt si kechikk chantek aku.. Dia la anugerah paling indah dlm hidup ni.Dia takut cat, her daddy slalu ajar halau cat hehe. Smlm ada wild cat dtg, aku tepuk tgn halau, dia ikut gak tepuk smbil nk ngis2 halau cat. Heheh comel. Pstu skrg ni dia dh leh d srh amik remote tv.. Buang sampah. Rajin sgt smp brg2 aku pn kdg2 kena buang lam bakul ish2...n dr dulu suka minum air dr gelas.mcm org tua jer kan. Nk mkn pn tgn dia mesti kacau sudu n gaul2 mknn, n aku suap guna jari, kalau x dia x nAk mkn slagi dia xley main mknn. Huhuhu.

No comments:

Post a Comment