Saturday, January 1, 2011

2011 ..Impian

2011 dh yer! aku sbnrnya xda pa2 pun perasaan kt 2011 ni. tgk ramai gak citer sal 2011 ni n buat wish masing2..so aku nk buat entry

middle 2010 penuh ups and downs! sabar n redha menghadapi.

Impian n target utk 2011:

1) insya Allah pindah rumah, kumpul duit utk renovation..n kelengkapan rumah. mmg best lah buat planning n survey2 brg utk rumah nnt... pape pun, lebih mudah jika byk duit. dlm masa yg sama...sedeh gak meninggalkan rumah nenek... tp seronok ada rumah sndirik. kitchen, dinining, living room ikut cita rasa sendiri. aku plan buat phase by phase.. utk elakkan hutang, xpe lmbt cikit asalkan ada x jadi bebanan

2)keja keja.. hrp ada keja yg permanent one day. with good prospect. xplu binggung2 nk renew cntrct.

3)adoi kalau ikutkan 2011, ingat nk travel gi bandung/jakarta/thai  with hubby, n frenz trip - spt with Apid n Kila( tp mmg x jadik lah since apid dh jauh, n kila pun dh nk kawin), n also trip sumwhere with  Amy + Asmah

4)happy sefamily, di mudahkan segala urusan n diberkati Allah.

5) sponsor sumthin utk wedd sis aku riza

Amin.. itu jer yg aku harapkan..

sambungan : ni pun penting gakk, terpk plak masa mandi td.

7) nak jadi sorg yg lebih tabah, bjiwa kental.. x mudah nangis.. boleh ke aku??? actually aku cuma sng menangis depan hubby. dan jugak tabah jaga anak..or anak2...

No comments:

Post a Comment