Thursday, November 22, 2012

Kindagarten selection - part 2.

Hakikat nya.. Aku n husben sng tpengaruh dgn pelbagai tadika hahaha.

Target aku utk umo 4thn ni,Syllabus Asal ada ajar agama, tmpt bersih.

Pendek cita, astana full sesi pagi, mula la misi cari tadika lain sesi pagi. Tanye2, dpt la tadika al-amin aulad. Kat pujut 2, jauh sikit je.
Tadika ni islamic based, besides subjek lain, dia ajar hafaz ayat2 quran, ajar simple hadis. Aku pun terpikat...Now cha pun ada hafal 1-2 ayat fatihah. Kesian kdg2 dia mcm bersungguh nk habiskan satu ayat tanpa mistake. Aku yg risau dia tertekan.. Haha. Sbb aku biasa baca kan al fatihah n dia follow. Tu yg mind dia automatic menghafal.
Even aku ni nk hafal ayat pun kdg2 geram bl tersasul...

Aulad - tmpt nice sbb nmpk bru pas renovate.. Dlm aircond.. ckgu akan switch kipas from ikut kesesuaian. Alat2 dlm tu pun nmpk baru beli. Mm cikgu tu pun Nampak ada kesungguhan..teliti Terhdp mendidik budak2.. What else oh? Oh tadika ni lembaga pengarah nya IKRAM.



hubby lak excited terus. nak register, aku suka gak. Mnthly fees kat sini sama dgn astana.
Dlm masa sama agak terkilan lah sbb tak smpt lawat dalam tadika PASTI yg syllabus dikatakan terbaik. Also much cheaper. xde rezeki kt situ.pegi2 tutup.
Since laki aku dh book aulad dgn cikgu tu, tak kan nk tarik balik?

Btw kat aulad aku tgk ada sesi ptg kalau nk extra- public speakin + also subjek martial art. Wow? Se awal tu? Impressed jap. Haha..taekwando tuuuuuu...... 

2 comments:

  1. Salam kak, tmpg tny.. Ada contact no x utk tadika aulad pujut ni?

    ReplyDelete
  2. Salam kak, tmpg tny.. Ada contact no x utk tadika aulad pujut ni?

    ReplyDelete