Tuesday, July 10, 2012

I miss being pregnant!

Mng chat dgn asmah, story psl cramp pregnt.smlm dinner with her n others. Sgt ssh cit cat mcm dulu since dia pindh kl.
Suddenly i miss being pregnant!!! Aku kena cramp few times, mmg nangis lah kena cramp.

Seriously, masa pregnt.. Semua pkr rs sakit tak sabar nk abiskan pregnncy period. Tp xde lah smp tak nk preggy lagi.
Tak sbr Nk rest, nk pakai balik baju2 lama. Nk baring meniarap. Hahaha.

But bila dh sethn lbih gave birth.. Semua rs sakit tu tak ingat lagi...

Owh how i wish i am pregnant???? Amin.

Btw, aku kan blaja menjahit. Makcik mengajar n sorg kakak tu amik ukuran bdn aku menanya soklan lazim. Kebetulan dress aku pakai fit n sng amik ukuran based on dress tu.
Awk tak kawin lg kan??
ukuran bdn tak nmpk mcm dh kahwin/ada anak. I jwb dah.
Ohh baru baru kahwin ke? Blom ada anak ek?

Ok syok sendiri lah tu... Nnt aku anak 2-3 org takde lg nak merasa perasaan body mcm lom kahwin. Telling myself pls be mentally prepared. Kalau gemuk complain kat suami jerlah biar dia rasa tensen sama2.

Hehehe ok sila jgn marah. Aku dh gain weight pn sbnrnya. N perut start boroi.. Ni merisaukan tauuuu...n i havent do anything yet.

No comments:

Post a Comment