Saturday, February 4, 2012

mummy dara :p

Pagi khamis yg lepas.... ada sorg staff tego aku :

dia
" awk brp brapa umo ek? dh kawin ? ada anak ek?brp org? "

lepas aku jwb soklan2 kat atas... i asked her " kenapa ek"

dia replied
" u nampak muda, i ingatkan u baru 24 n belum kahwin... tak nmpk mcm dh kahwin".

aku
"hehehe..ye ker"

OK. Mood perasan muda lah aku ni. 5 thn muda gitu.


1-2 mth ago . dgn staff lain lak :

"ktk dh kawin duhal deng...mek fikir slmk tok belum. dah ada anak ktk?". (awk dh kawin dear, selama ni ingatkan belum, dh ada anak ker?).


OK. kalau nk ckp dorang nk bodek...tak lah...sbb dorang tak jual pape pun utk nk buat aku rasa syok sendiri. hahahaha.


2-3 mth ago:

"ktk boleh lah join aktiviti ya...sik mcm mek org tok dh beranak". ( awk leh lah join aktiviti tu, lain lah kitaorg ni dh ada anak).



ada lg lah..nnt citer lebih2.....mcm syok sndiri eheheh.

OK. kesimpulan. Alhamdulillah. lgpun anak baru sorg....ramai je anak 1-2 org leh maintain mcm anak dara.  lagipun dulu, ms aku awl2 keja... ada 2 org kakak tu...maseh sgt cantek dgn 2 anak. seriously for me dorg mcm anak dara jer.


actually kdg2 aku rs muka aku tired sgt.... esp belah ptg...rasa kurang seri etc etc. tp bila dgr org tgk yg sebalik nya...honestly rs hepi :). Alhamdulillah.


n honestly aku tak rasa aku nmpk semuda yg dorg bygkan.
kekdg ada jerrr org yg mintak direction masa kat opis...address aku as kakak. hehehe.

jgn lak ada sapa2 jumpa aku nnt...nk buatkan aku rasa aku ni dh tua...gara2 mbaca entry tak malu aku ni. hhahahaha

No comments:

Post a Comment