Friday, February 10, 2012

cuti 2 hari!

Sukeeee..... mula semlm. sbb tak pernah lg amik cuti saja2 camni. slalu nyer cuti ada sebab rasmi.

selain cuti yg masih byk carry fwd seblm renewal next contract...aku amik kesempatan gi uruskan zakat.
gi hantar baju kurung kat tailor.. mahallll ! dlm rm100 lebih kit sepasang baju yg full lining dalam. sebab tu ada rs nk blaja menjahit...dpt jahit baju sendiri jadi lahh.... pengsan rasa tiap kali buat kurung kt miri.
mungkin itulah aku di takdirkan tak pandai pilih kain... kalau kain pilihan aku cantik2...mau bangkrap abesss kan duit kat kain. kalau gi shopping luar miri last dlm list aku kain tu...tu pun ingat nak beli kat mak2 nenek...etc.

next plan..gi SESCO. nak byr n register elektrik kat umah kitorg :).
plg best....last visit oct 2010 rupe nyer. n data sales n purchase masih kat system dorg... efficient betul.
susah payah jer aku godek2 kotak2 carik S & P tu n mintak hubby copy baru. tak perlu pun. sbb data lama tu lagi valid. actually aku ingatkan less than a year last visit aku. rupa nya dh sethn lebih !!
sungguh cepat dan tak terasa masa berlalu...

aku dh beli cheese.. bhn2 buat cheese...nk buat chilled cheese cake lah hari ni :))

No comments:

Post a Comment