Tuesday, February 14, 2012

demam mama demam anak.

3rd day of me demam.... ingtkan dh sihat. kena econ sejuk lam keta...smp2 opis rs demam gigil2 sejuk.....
jahat gak aku... dorg opis wat lawak bodoh...aku wat muka serius buat keje. hahahah xde mood nk layan lawak yg ntah hapa2. rs bslh dh...at least tsengih ker wpun tak ikhlas...

alih2 tak lama pstu my mom sms...my dad call..gitau tisya muntah + bdn panas kuat.
hadoh risau .....baru jer smlm masa aku MC...masa tu dia byk menyusu (compared to usual). dlm hati aku mcm mana ler aku take things easily...dh aku demam pns...jaga anak gak.. mana tak jangkit.
baru nk bhrp berat dia dpt naik..ni demam pulak.... alamat turun lah berat dia.
maka...teramik lagiklah cuti hari ni...bwk cha gi clinic n jaga dia... Ya Allah sembuhkan lah anak aku. biasa dia demam dia masih aktif..ni nmpk sgt letih baring jer dr pagi.

btw...skrg eczema cha nmpk kering...eczema yg on off tahap luka dia. kering lepas dr bagi ubat "asumalife". n currently pakai ezzera lotion jer. oleh sbb doctor tu sendiri bg anak dia continuously 6mths minum ubt ni utk asthma...aku agak confident.

also..aku bg dia supplement "meal shake" Shaklee brand. hmpir sebln dh. nmpk ok selera mkn dia...menyusu pn ada btmbh. Alhamdulillah. tu yg aku riso n sedeh sgt..bila dia demam. tau2lah budak ni...bila dh demam..turunlah berat dorg.
sblm ni ada lah few type vitamin bagi...sama jer selera dia. mkn ni nmpk ada perubahan.

No comments:

Post a Comment