Thursday, September 29, 2011

iphone charger

oleh sbb bosan x kuar lunch...xde kawan. maka aku nak cite benda bosan ni.
sila lah dgr jika nak ..

masa wedding adikku, charger iphone misplaced..n beli baru. alih2 dh beli..baru jumpa yg lama tu...

so..yg charger baru ni kejap2 dpt charge kejap2 tak dpt. my hubby yg tlg g kedai beli...

 n paling tak best tak dpt tethering mcm biasa, also satu malam tu aku charging pagi2 tgk aik apsal 5% jer batt tinggal. hadoi2... baru teringat charger baru tu tak ok.
 tak ke rugi? beli mahal2. rm50 cable, rm50 socket. total rm100 utk charger.

aku tertanya2...takkan mac iphone keluarkan cable tak ok kalau original.... mesti ada QA/QC dulu kan seblm d market.
am i right?

ok pendek cita. gi kedai, and dgn senang nya di agree tukar. hahaha. but masih terpk2 lah...betul ker original kedai ni jual? warranty kedai tu ada.
kalau aku, aku nak gi kedai yg mmg jual iphone, casing ori semua tuh..kebetulan lak aku x ikut hubby keluar..so dia beli tmpt lain...

ok now hepi sbb dpt charge mcm biasa n tethering. satu utk opis satu utk rumah.. :)) harap2lah lasting sepertimana yg 1st.

No comments:

Post a Comment