Monday, June 20, 2011

make up, love ones

My latest possession... chanel make up base & loose powder. HEPII....
walaupun tak mahir hehehe..



nk selitkan gmbr anak dara aku... tgh angan2 taking pictures. since nengok udak/usu dia pakai dslr.
if my iphone, dia pandai tiru gaya aku amik gmbr sorg2 tu, konon2 dia amik gmbr dia sendirik.
kecik2 suka bergaya...

hoo btw tu camera kesygn aku yg penuh kenangan...dr aku final yr..budget2 lah brp thn dh bersama aku. n aku jaga. hepi worth my money masa study beli tu, now dlm 5thn dh camera tu.

 
Kalau aku srh "cha buat muka cute" . nilah dia. everytime i suruh. dia will muncungkan mulut utk buat muka cute.

now tgh tidorr... lepas melanggar meja n cedera bibir.. setelah menggunakan laptop as tangga utk amik botol susu.
pastu aku bagi mkn ikan+nasik.taklama pastu baring2 nenen, tup2 aku tgk dia tido..adoh. terus rasa rindu nak main :(((.. biasa nya dia tdo lambat... ni 630pm dh tdo...



No comments:

Post a Comment