Tuesday, March 8, 2011

It's march

Time flies real fast nowdAys..Baru rs masuk mac now dh 2nd week mac,Mcm x rasa jer hari.
N aku mengira hari.. Ape yg aku tunggu pn xtahu hehe. Budget2 bln bp nk start renovation n bila masa yg sesuai utk pindh.

Hjg minggu tu, aku g keja, rs semak je tgk bilik x teratur.sejak kejA bz wiken, aku dh jrg msk, n kemas sbb nk rilek tdo n release penat dgn shopping.
so nxt day which is sunday aku blik keja, Mind set smgt tuh kemAs2 bilik,Then bwk Tisya n hubby g Bermain d tamAn, ps tu continue kemas bilik, rs lega nmpk lebih kemas bersih.. Otak pn damai.N prepared a very simple dinner yet appetizing..

Yes yes! Keja bz aku almost berakhir which means aku dh gain back my weekend as usual.N activity cooking n house planning will resume..Dan satuuu lagi ada beberapa helai kain yg nk kenA hantar tailor tp xde idea nk design kurunng moden yg mcm mana. Blik2 design leher yg sama..

No comments:

Post a Comment