Sunday, March 13, 2011

Fuh.. laptop, buffet

setelah berbulan2...baru ni kot online blog guna laptop!tu baru dpt upload gmbr. oleh itu terima kasih atas Iphone.tanpa iphone aku x mungkin pt FB , surf or  blog. wpun kecik... dialah pelengkap n pengisi masa! aku  nk purchase apps utk iphone blogging x berjaya..tulah psl...blog manually, xpt upload pics!

mlm ni chantek aku tdo awal...830pm. hubby xda...so dpt lah spend ngadap laptop. huhuh .. tiba2 xde idea nk ckp apa..


hmm...semlm aku n hubby treat 'buffet dinner'  to my family... blanja sempena aku n hubby both murah rezeki..Alhamdulillah. sorg naik gaji sbb performance, sorg lak dpt better offer.. permulaan yg baik utk tahun ni. Ya Allah jauhkan aku drp perasaan riak... bangga etc (lg pun xde sape baca blog aku, cuma yg tdekat). sesungguhnya apa yg kami perolehi baiknya dtg drp Allah. cuma nk share our happiness. Cha lak... suka tul mkn nasi grg, slalu nyer ssh tul nk tgk dia selera mkn nasik..myb environment best kot sejuk, damai! ok lah dia renah duduk, kalau x, x makan sedap lah aku. kejap2 layan dia.

ok nk zzzz awal....aku demam tau!! kejap ok kejap tak ok bdn ni. flu lak tuh... xbest sungguh

3 comments:

  1. Alhamdulillah. glad to hear that gud news. moga performance kita di dunia & amal utk akhirat keep increasing parallel each year :)

    Btw, mk buffet dinner jwk!hehe. makin kiut dh cha.kirim salam sayang kt nya.

    ReplyDelete
  2. Heheh wan insya Allah...
    Kin cute kan

    ReplyDelete
  3. Congrats to both of you. Sikpa tulis dalam blog. Ya ja cara supaya ktk ingat kenangan2 manis..yang penting, ktk tulis bukan niat utk riak. but anyway, congrats yaa..

    ReplyDelete