Sunday, April 7, 2013

Oh April! Dan susu kambing!

I start early april with full of obstacles....keja ku, anakku yg kerenah nya dot dot...sgt la berat. Berat mata berat lg bahu pemikul.

D tmbh down oleh huet aku tu. yg dh lepas mmg dh lepas...Tp lagi lekat kt kepala.
Huu cmne ni? Down seh ..Tgu healers by time la kot.

Mcm dtg sekaligus...doi bila pk2 ada friends yg lg stress workload drp aku.. Aku bersyukur dgn ujian yg ada. Tabah n improve la for tomorrow. Tomorrow never dies.

Dah nama writing is a teraphy kan? Have to write.

Sebenar nya aku nk story psl karihome susu kambing.. Lepas discuss dgn hubby dia ckp better give a try. Bru je cuba hari ke 2 kot. Nmpk cha ok je takde allergy.
Asal nya kwn aku suggest.2-3kali gak dia ckp kot. Then, baru ter kuat hati nk cuba.

Antara sbb2 utama:
1) yakin khasiat nya lebih baik drp soya, n sunnah nabi. Dan plg hampir dgn susu ibu
2) berharap sgt serasi dgn cha n mbantu pembesaran dia , sgt2 berdoa utk ni.
3) of course nak yg sesuai dgn skin n allergy reaction cha. N berharap bantu utk cantikkan yskin dia.

Other than that tgu je la result nyer dlm 1/2year ni.
Price range rm85-89 utk 900gram. Wpun mhl, aku hrp berbaloi la.. Amin.

No comments:

Post a Comment