Sunday, January 27, 2013

Peranan baru...

halo!

i think im quite lost dlm keja aku skrg...
belum smp sebulan keja dh bz memanjang..wiken ofis..balik lewat..
itu pun gara2 pipeline leak.. pastu belum lg core job mengejar...n rasa tak organized sungguh kepala.

n few ppl tnye aku..how do u feel masuk pipeline? byk keja kan compare team dulu? bz kan? under your bos now byk pressure ah? so much different la drp keja aku dulu..n mmg dh expect akan bz.

cuma kan...aku rasa takut..... yess....takut bila mengejar dunia...aku terabai akhirat yang pasti, terabai perhatian kat anak...n laki?
better offer juga maksud nya...a test from Our Creator. aku masih berdoa aku ada sifat sederhana dalam duniawi..wpun godaan tu bykkkk.....
plsss remind myself..less membazir. beli brg tu wajib...sbb bila keja je dlm kepala..aku perlu something utk distract my mind...which is aiming for bags, tops, sandal etc. seriously shopping theraphy kan...


also..no time yet for sewing. masuk awal feb ni...4 mggu dh aku tinggal kelas menjahit..mesti lmbt nk memupuk minat tu kembali... huwaaa...n mesti byk steps pandai lupa . yess that's truly me...tinggal few weeks. masa hands on menjahit kt umah... pandai lupa basic2 steps....


OK...now looking fwd cuti pendek aku kt KK dgn parents aku n my 2 wonderful person (hubby n cha lah tu). yeayyy juz few more days to go. :)


No comments:

Post a Comment