Wednesday, January 9, 2013

I am freeeeee todayyyy!


yg pastinya mlm ni aku tdo sorang.....hubby offshore. santai tgk tv, main laptop je la.
cha lak beria nangis nk tdo dgn nenek nya semalam. semalam lagi dh buat hal. so we both agreed mlm ni dia tdo dgn nenek. adoiii..... aku pn selama ni tak pernah tinggalkan dia tdo dgn nenek sorang2 tanpa sebab munasabah.
tp kali ni aku biarkan je...mls nk pindah randah brg2 keperluan.lg pun pupu radzi dia dh balik td...biar dorang bermesra...

biar laa dia bdikari tanpa aku hahaha n bagi dia rindu kit dgn mama dia ni. kalau lah rindu ehs???
enjoy bermain ada lerrrrr....

byk nyer cita aku nk update!
many new things in 2013.


1) cha's 1st time tadika. next entry kay!

2) new job scope lovinggg it... 2013 will be bz hv to spend most time ofis, n lots lots meetings n some offshore job + better offer alhamdulillah .

3) dh boleh jahit kurung moden sendiri ;p hahahah. after so long blaja, baru da masa nk repeat balik. but seriously, tend to forget simple techniques easily.
huhuh nk mahir n ingat menjahit, at least setiap bln kena siap satu..or 2 baju kurung. kalau yg mcm aku kdg2 smp 3 mggu tinggal kelas...huhuhu nk jahit zip sembunyi pun salah teknik.

No comments:

Post a Comment