Tuesday, August 23, 2011

End of ramadhan.

Salam ramadhan!
Dh nk smp penghujung ramadhan rupa nyer.

Hm? Thn ni mcm biasa. X rasa penat sgt puasa, cuma sejak masuk mggu ke 3 ni bdn aku tiap malam panas2. Bahang rs kat tekak n mata. Be4 ni sedap jek puasa. Anyway alhamdulillah bdn rasa ringan wpun kekdg tdo 3-4jam je layan tisya.

Aku baru beli sikit biskut. N plan nk beli kek lapis 2 jenis. Maybe cadbury, n kandos cheese, or kandos, or watermelon cheese. Byk nyer pilihan? Nasib last min ni ada member tnye aku jd tak order dr dia. Fuh sungguh aku tak ingat aku penah ckp nk beli dr dia. Jenuh pk mana nak order last min.


Lastly terpk2 aku nk prepare ape ek... Utk pagi raya. 2009 preggy sarat, xlarat masak, 2010 raya kpg hubby. Thn ni turn aku lh masak2 kt umah nenek... Heheh. Blom da idea lagik. Aku plan masak sedang2 tak nak membazir .. Tp menu lg fikir2 BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment