Friday, December 17, 2010

My friday.

Few mins td..aku kata nk o/l jap jer. skrg start menulis dh. aktivits aku tuk hari ini::

1) lunch gi bank -  lega..

2) balik keja cuci gmbr - pkr plg hepi utk hari ni ! hahah kemajuan. sebab apa? last aku cuci gmbr mcm 2 tahun yg lepas. itu pun gmbr akad nikah. cayer x...gmbr sanding x cuci langsung. nasib baik ada custom album as hard copy!!! sbb ape??? sbb aku nk print yg terbaik je, byk sgt pics. huhuhu. itulah...nyesal2.. so hari ni aku tiba smgt nk gi pilih gmbr outing 2nd annvrsry.. n few pics yg ada masa aku gave birth dgn chantek aku, gmbr my acha dr kecik..tp x byk...sbb ni bukan h/disk yg byk mnyimpan suma memory. drp xder...at least ada gaks bits n pieces!! lepas ni aku tekad...nk print ckit2 week by week...kalau x smp 3 thn kawin pn memory spjg nyer x berprint...


3)aku realize masa nk give birth...muka aku kembang2, mata kembang2..aku nangis ker? x ingat. ada kot sehari seblm tu, sbb risau baby x kuar.  n aku rs sgt hodoh masa tu...segala2 nmpk x best.

4)mlm ni jln dgn fmly...Acha aku.. xhenti2 berjln..penat aku...dr tingkat 4 smp ke ground floor...aku bkejar ataupun dukung dia jer. itupun dia ronta2 nk dilepas kan n berjln2.asyik nk berjalan jer, xtakut lak kat org, suka tgk toddler lain, nk ngikut. lepas tu jd perhatian SA kt parkson tu... ehehe. aku rs xnak dh bawak dia jln esok, tunggu bapa dia balik...penatttt...slalu xpenah pun mcm ni????huwaa..

5)my hubby x jd balik esok...postpone lak plan nk gi mkn dimsum. n plan nk gi swimming..

No comments:

Post a Comment