Monday, December 13, 2010

2nd Wedding Anniversary...

                               
                 Heloo.... genap 2 tahun our marriage 13, Dec 2010.
my husben bapa yg penyayang, n pandai menguruskan anak ! bertuah.. heheh sbb tjwb jaga anak sama2. cuma bgn malam aku byk lagi kot skrg?  hihi. Ok dh kawin ni x sama mcm bercinta dulu... still in love.. situasi lain, tjwb yg dipikul lagi besar. byk dh lalu bersama..aku berdoa agar Allah memberkati dan merahmati perkahwinan kami. OK..
xper kay tangan aku gemuk semcm..isk2.. tulaa x exercise..


 acha syg kecil aku....1thn 2 bln. dh pndai berjalan masa masuk 1thn. suka suap mknn dlm mulut org. paham beberapa jenis arahan, spt "cha give mama/bapak/nenek/etc", "cha tdo, cha wait, cha mandi, cha come here,cha pray, cha eat/mkn, cha sit down"

skrg pandai tlg ngelap lantai guna kain ke kertas ker...mak aku cite, ada time dia suka2 tumpahkan susu dia, n amik kain utk saja2 lap. suka makan coklat, tp x suka cake. sgt manja. dh pandai salam org. lurus jer tangan dia nk salam org n cium tgn nenek2/auntie uncle dia. tdo pun senang dh skrg. dh ada 8 gigi. suka nasik grg, sup kentang ayam tomato carrot, or sup oat, betik, tembikai. mee grg suka gak. owh tidak!! makanan x sihatt....

pandai cari botol susu n hisap sndiri masa tido. xpelu pgg botol utk dia wpun dia tdo. marah aku bila aku witness dia terpeot. suka nk pakai heels aku, atau apa2 shoe wear aku lah.. heee. suka berjalan. suka main kt taman. ok itu jer aku ingat...nite ppl n blogger. :)

No comments:

Post a Comment