Monday, September 20, 2010

My 1st open house..??


Ok..actually unplanned.. Aku inform helmi, I'll prepare laksa swk hari dia balik dr kpg.. tup2 dia pesan buat extra sbb few friends dia nk dtg beraya.. luckily cukup kuah ..n aku mmg bli paste extra for my fmly n  nenek. tp gmbr kuah nyer aku x amik..n ingredients dia plak lam tupperware purple tu.

Kira 1st open house kecil2an aku lah..sbb aku xpernah prepare utk org lain,  i guess lam 10 friends yg mkn..hi hi hi...


kalau rumah sendiri cmner nk buat open house yer? setkt 10 org close friends ok lg..tp kalau ramai.. "sik terkaber air aku". buat sng, nmpk mudh.. kalau sorg2 buat ? berasa gak.. preparation dia byk...udang rebus,buang kulit, ayam racik2, telur dadar ..telur rebus, sambal nyer lg..kuah santan nyer..
ni ler ant. anak our friends yg dtg..termasuk anak aku kt atas tu... sama tahun, tisya awal 2 bulan jer...tisya excited tgk ramai org mlm tu, pndai buat 2 steps tanpa pegang apa2 dtg ke arah aku..hehe comel....

p/s; tisya  belum pndai berjln lagi...cuma sgt manja.. pndai bagi pipi dia utk di cium..

No comments:

Post a Comment