Friday, April 23, 2010

F.o.c hair cut?

Gmbr di Pagi hari before berpisah lagi dgn Hubby syg.. baru 2 mggu lebih balik dh nk gi offshore lagi. Harap2 kali ni Tisya x takut kt bapa dia lagi.

Tisya dh pandai pilih org skrg..manja sgt bila tgk aku..hepi mcm terlompat2, mesti nk aku jugak yg carry dia. Bila org yg x d kenal tegor dia..dia leh menangis.. dia mcm takut kalau org tu bsuara jenis riuh rendah.. entah apa terms nk describe.

Haa.. malam tu, me n Hubby both gi hair cut.. hihi, tp tmpt lain2. Aku ptg pendek lagi..tp best stylist tu service ok, senang runding..muda lagi..chinese guy. dia ikut mcm aku nk. which is xnk depan nmpk pendek, tp blkg boleh nmpk pendek.

aku suka cutting dia, wpun awal2 tu rasa lucu tgk kt rambut belakang mcm bentuk Love or M. Ok sbnrnya, cuma x biasa gunting cm tu.

dia pun ckp"u tny kwn2, opinion..kalau x ok, esok dtg lagi..saya atur, FOC". layanan mmg ok! harus ok, sbb aku byr utk stylist nyer price bukan junior. eee but i guess kalau ptg kt Alan Serina dgn stylist price pun belum ttn dia akan offer FOC kalau x bkenan dgn cutting tu. btw, aku dh bosan dgn Alan Serina, tmpt aku slalu hair cut.

That night..tis is our menu for the dinner date.. spaghetti ape ntah nama dia, nama italy kot, tp sedap n pedas. atas tu biasa arr..grilled chicken chop. both pun sedap. Kecarian lak dgn french friess :( . x dakk.
aku dh agak dh Hubby ku syg ni mesti x kenyang mkn western nihh... ekekek balik tu dia ckp lapaa..

chomel syg mek..dh pendek rmbut nya juakk.. =)

No comments:

Post a Comment