Friday, June 6, 2014

Project masak2 with cha

Yihuuu

Dh hmpir smggu aku cuti gawai bermalas2an rupe nyerrr

Nasib nafsu makan donut keledek meletop2. Hahaha. Ada gak aktivity nk wat donutt with tichaa. Once few yrs back aku penah rs donut keledek/keribang yang ter lebih sedap.
Terbyg2 lak. Cha apa lg mmg.terlebih excited laa.dgr aku ajak.dia.buat kuih..

Entah cmne jumpa google resipi donut labu.. alahh donut keledek tu mak aku da resipi. Aku mls mntk...lg pn sng lagi beli labu drp keledek.. kebetulan jmp donut labu...so try laa..not bad..cuma masa 1st aku mkn donut keledek  mmg sedap sgt2... xpt celen dgn labu or myb labu aku guna x cukup byk? Butt still lembut ahh...n habisss terusss lam 2 jam.leh pokcik aku..

Cha pn ckp sedap la donut mama..mcm rasa susu. Tgk la sok rajin tak nk wat donut keledek lak sbb dh bli keledek.

Aku dh ckp kt cha next project kitorg wat karipap hehehe.sempena laki aku n adikku balikk esokk. Alsoo dh plan nk buat nasi minyk n lauk2..aku ni energy tk ckp..tu ah constraint ku.. cpt letih. Cha pn balik2 tagih jom laa wat karipap jom laa...n keep saying bapa lom rasa lagi donut kita.

Seingat aku laa.. thn ni mcm xde je aku masak2 yg beria....baru ni smgt kit. Lepas bermls2an bbrp hari non productivee...

Lets keep rolling :)))

No comments:

Post a Comment