Wednesday, May 28, 2014

May menduga

In may mcm2 dugaannnn akuuu....
Dr yg besar ke yg kecik....huwaaa... nak nangessss...

Yg medium dugaan...kaki ku infectionnn.. 2nd time lam bln ni.
Yg 1st siap kena injection.. sakit x immediate. Next pagi bgn lenguh lebam rs punggung effect ubat tu..part yg infection xyah ckp laa mmg sakit..

Dh abis antibiotic etc.. a week later dtg kembali infection yg  myakitkan ituuu...tpksa dressing kt clinic sbb da nanah.dia korek n cuci sakittt. Sakitt amat bjln. Smp xde mood rs nk g kejaaa... doc bg 2 hari mc..dia kata myb ulat bulu???
. xde mood nk papeeee...kecualiii nk puaskan hati beli2 brgggg....

Smlm masa nk present.. rupa2 nye slide aku corrupt. Damn!  Cmpo lagi pagi tu dr clinic cek kaki aku, mmg stressful la sbb kt clinic realize apasal org xdpt update aku.Sia2 usaha aku balik lewat last week..kena buat fast track lam sejam..drp bout 30 slides aku jd bout 8 slides. Sume file data2 kena repairrr..

Pagi td lak.. entah cmne aku drive lepas hntr dobi, tayar keta aku heret sekali tayar keta atas jalan raya yg d gunakan utk tutup lubang longkang depan kedai dobi tu.. my god! Aku heran.. nasib org kedai tu lari2 kt aku. Hahahaha. Rupe nyer terheret tayar dorang... dia amik balik ah. My goddd apaaa niii???? Aku x cek lagi keta aku ok tak.. shud be xde pape kot.

Lastly mlm.ni aku so careless..asked cha...esok.nk bekal apa skolah..dia ckp dia penat aktiviti skolah d tmn awam siang td so tak nak skolah. Then aku yg xde mood lgsg berperasaaan ok gakkk. Xyah prepare dia g skool esok. Tp tnye2 kt suamii.. dia ckp 28 dh cuti skolah kan. Allah,cmneeerrr aku leh x perasannn lgsg. Penah duluu aku htr dia skolah mcm biasa rupenyer dh semester break. Hahahaha..sejarah hmpir berulang :))

Kesimpulan. Allah syg aku... hehehehe... sbb mcm2 dia duga aku bln ni..aku x la share suma kt cni. Makna nyerr aku dh lama jauhh dr dia..agaknya??? Mcm org matang ker dh aku ni berckp...

Sekian luahan xdpt tdo2 ni.

No comments:

Post a Comment