Thursday, November 24, 2011

mixed stories


Ok...firstly...inilah menu lunch si Nafsu besar EIN. konon2 nak berjinak dgn ulam. last2 tak habis rs memualkan. aku ingt  mak apid(besfren) ckp ulam utk awet muda. n laki aku pn suka mkn ulam. di bawah ulam2 tu, ada lemidin, kaila, lemon chicken, taufu jepun, nasi minyak.




 inilah dia red velvet cake with cream cheese toppings. ups mana aku save eh resipi dia. kena cek emel balik. hahaha oklah kot? first try...x cantek sgt. masak buat apa ek wiken niii???





 nilah dia... aku buat topping cheeses, dia mkn toppings cake...tisya ni pencinta cheese like her mummy. hehe slalu mintak aku buatkan bread sandwich + melted cheese.



aku suka ~~~~ daddy n her baby girl :)





aktiviti petang - batrisyia, me n her bapak bagi ikan makan. seronok nyerrr dier!!
cuti 3 hari awal muharam ni...nk buat benda ya sama gak!!! tak sabar nk cuti...sbb dh plan bwk cha main keta dia kat taman, gi main badminton(kalau lah jd), gi lepak2 rumah asmah before dia kawin. slain drp tu...plan utk beli tiles rumah.

ok tak yah list plan byk2...last tak dan nak cover suma planned activities.


2 comments:

  1. Cha datang lah rumah main-main dengan Mai juak..

    ReplyDelete
  2. Oh bait nya auntie sheila tok..bolehh. Ada hari okk bg dorg mix around.

    ReplyDelete